CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 24 Januari 2011

KEMPEN . KEMPEN . KEMPEN. !!!!

Masa itu emas, Masa mencemburui kita. Hargailah masa. huh! ayat nie lah yang selalu ku dengar dari mulut-mulut orang yang mempunyai jiwa yang mendalam. Tapi betul juga kan? Masa itu emas, tanpa kita sedari masa tu berlalu dengan cepat. pejam celik pejam celik dah berbulan-bulan berlalu. sekejapnya waktu berlalu kan? Kalau lah masa tu boleh diundurkan semula, semua perkara yang aq ndk buat aq buat secepat mungkin dan siapkan secepat mungkin tp semua tu hanya kata-kata jak! Masa ndk bole diundurkan semula lah dohhh~~~ gila kah lau masa tu bole undur, kiamat sudah dunia tu. . . huhuhuhu! 

Tanpa aq sedari dah beberapa bulan dah aq menuntut ilmu, tahap kestressan aq pon da sampai tahapnya, jangan cakap tahap kerinduan aq ngn dengan family. huh! gila ehhh, rindu tahap dewa sudah nie. sudah mula semester awal cuti pon lambat lagi tp aq redha jak semua tu, aq selalu ingat cakap Mak Bapak aq, pergi sana BELAJAR!Lepaskan rindu dengan family pon melalui hp, nasib ada lau zaman dulu-dulu guna surat, ntahlah macam mana keadaan ku. Sekarang nie pon aq bersyukur sangat dapat dengar suara dorg dalam seminggu 2 @ 3 kali. Tp tahap kesabaran pon ada batasnya dan aq sudah melepasi tahap kesabaran aq. Aq mau balik kampung jumpa familyku yang tersayang. huh! dan akhirnya . . .mnggu cuti semester akan bermula jumaat nie 28hb sempena Tahun Baru cina lohhh.. . . walaupun hanya cuti seminggu, Ok lah tu daripada terperap di poli selama beberapa bulan tanpa balik ke kampung. huh! aq ndk tahan dohhhh bole gila tau. . . .

Yeaahhh~ musim cuti semester mau bermula so bermulaNya lah musim kempen mengempen bas-bas pulang ke kampung. hehehe~ poli kk nie memang pemes sikit pasal kempen mengempen bas-bas balik kampung terutamanya kepada student-student yang tinggal area tawau, lahad Datu, kunak, sandakan dan semporna. huh! siok kan bila study di poli kk nie, tak payah susah-susah kan diri pergi terminal cari bas dan pegi sana dengan mengangkat barang, di poli banyak orang yang bole jadi orang tengah dengan pihak pemaju bas yang kami panggil ( PENGURUS BAS ). Lucu kan kami gelarkan para-para student nie yang jadi orang tengah? tp ndk pa dorng uda biasa dengan gelaran tu, ada yang dari semester 1 sudah berjinak-jinak mau jadi pengurus. ok lah tu ada hasil juga yang di bagi. Bila sudah mula kempen sana-sini terlekat kempen bas. terpulang dari anda jak mau pilih naik bas apa. Tiada apa yang dirisaukan semuanya sampai ke destinasi yang dituju.  ehek!~ jangan cerita pasal tambang, murah doh semuanya berpatutan dan bole dibayar oleh semua student yang mahu balik.




best kan? terasa sangat suasana mau balik kampung tu dengan kempen-kempen para pengurus terutamanya bila tym dekat-dekat raya, siokkk gila sapa yang ndk dapat balik kompom nanges tgok suasana tym semua bas berkumpul ambil penumpang-penumpang di poli. hehehe~ huh! aq pon ndak sabar sudah nie mau balik tawau 28hb nanti nie, ndk sabar lepaskan rindu ngan family, ndak sabar mau peluk cium bear2x aq yang tinggal, ndak sabar mau makan makanan yang di masak ole mOm, ndak sabar drive my BHK. hehehe~ semuanya ndk sabar ! yeaaahhhh~~~ tawau i'm coming!!!. . . . . . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan