CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 1 Januari 2011

-Saya Budak Baru Belajar-

01/01/11 saya start untuk mencatat di blog yang baru ku buat nie! kira ini salah satu perkara yang memang saya nak wat di tahun baru nie. bukannya apa saya nie berminat sangat-sangat dengan dunia blogger nie. harap-harap dapat realisasikan dengan baik. . wahhh~~ kira dah masuk azam 2011 lah nie kan???. . . hehehe~. suka sangat bila dah ceburkan diri dalam dunia blog nie. Macam tajuk dia atas saya memang BUDAK BARU BELAJAR so tak hairan lah kan kalo-kalo dunia penulisan blog nie saya kurang menarik lagi. . hehehe~ tapi tak pa saya akan berusaha untuk belajar mengendalikan blog  nie. . cewahhh~ mcm nak kendalikan Kapal yang besar lah plaknya! uisss~~ blog nie saya bole ibaratkan Kapal yang besar juak. . cuz kapal Besar kan susah nak kendalikan tp Kapten kapal tetap berusaha juga. . . begitu jugalah saya!!. . . . biar macam mana pun susah saya akan berusaha juga. hehe chayok2x!!. .  :D :D



Dunia blog nie saya mulakan dengan mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU or HAPPY NEW YEAR!!
Harap tahun 2011 lebih baik dari tahun sebelum nie, sedih sangat nak tinggalkan 2010, 2010 banyak mengajar saya tentang banyak perkara. . i Loikeee sangat2. . Banyak sangat perkara yang berlaku tahun lalu tak kiralah sedih,gembira,riang dan macam-macam lagi mood yang ada. . hahaaa~~ semuanya akan jadi memori dalam ingatan saya yang tidak akan pernah luput hingga ke akhirnya. Hanya Tuhan dan saya sahaja yang tahu apa yang terjadi. . . uiss~ mood sedih-sedih plaknya,apa lah weiii tahun baru nie bergumbiralah seadanya tapi kena berpada-pada yerk. . ehek~ Apa-apa pun Happy New Year All. . . . .




                                                                                                                                     QiLnaeLuv~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan